Geef een vliegles cadeau of kom zelf vliegen

Coronacrisis: veelgestelde vragen

Het Coronavirus (COVID-19) heeft een enorme impact op het dagelijks leven. Het Vliegles.nl-team hoopt dat jij en je dierbaren gezond zijn. Net als de meeste bedrijven nemen ook wij maatregelen als reactie op COVID-19. Het is onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat wij onze dienstverlening zo goed mogelijk voortzetten, terwijl we ook prioriteit geven aan het welzijn van onze klanten, medewerkers en zakenrelaties.

Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te blijven. Door de huidige omstandigheden zien wij een grote toename aan aantal vragen voor onze klantenservice. Hierdoor zijn de reactietijden langer dan je van ons gewend bent. Wij werken er zo hard mogelijk aan om deze wachttijden te minimaliseren en waarderen je geduld en begrip.

We hebben de meest gestelde vragen hieronder verzameld voor je. Lees deze goed door voordat je contact met ons opneemt. Mocht het antwoord op je vraag hier niet tussen staan dan verzoeken wij je vriendelijk om ons een e-mail te sturen in plaats van te bellen. Vermeld je cadeaubon nummer in de e-mail, dan kunnen we je sneller helpen. Stuur ons alsjeblieft niet meerdere e-mails over hetzelfde onderwerp of met dezelfde vraag.

We zullen er alles aan doen om de diensten te blijven leveren die je van ons gewend bent. Bedankt voor je geduld en begrip.

Kan ik gewoon bestellen en reserveren?

Absoluut! Onder strenge voorzorgsmaatregelen kunnen een aantal belevenissen nog doorgaan. Deze hebben een groen vinkje op onze voorpagina.

Voor andere arrangementen geldt dat het hoogseizoen al snel voor de deur staat. We verwachten veel boekingen in te gaan halen. We adviseren je om tijdig te reserveren, zodat we kunnen zorgen dat er genoeg capaciteit is deze zomer. De geldigheid van de cadeaubonnen (verkocht op of na 1 april 2020) is anderhalf jaar. Dat is een half jaar langer dan normaal. Zo heb je altijd genoeg tijd om een afspraak te maken.

Gaat mijn afspraak door in verband met de Corona maatregelen?

In verband met de maatregelen omtrent de Corona uitbraak worden veel afspraken verzet. Op dit moment geldt dit in ieder geval tot 6 april. Onder strenge voorzorgsmaatregelen kunnen een aantal belevenissen nog wel doorgaan. Deze hebben een groen vinkje op onze voorpagina.

Als jouw afspraak niet doorgaat neemt de planner hierover contact met je op. Je kan ook zelf rechstreeks contact opnemen met de planner. De contactgegevens heb je na het reserveren per e-mail ontvangen. Je kan deze informatie ook opvragen door je bonnummer in te voeren bij reserveren.

Als je nog andere vragen hebt kan je ons hiervoor een bericht sturen. Gezien de hoeveelheid vragen verzoeken we je vriendelijk ons te mailen in plaats van te bellen.

Kan ik mijn belevenis ruilen voor iets dat wel doorgaat?

Jazeker, ruilen kan altijd. Op de voorpagina van onze website kan je met een groen vinkje zien welke belevenissen op dit moment nog doorgaan. Je kunt bij reserveren je bon nummer intoetsen en de bon wijzigen naar een andere belevenis.

Mijn voucher verloopt bijna en door Corona kan ik niet vliegen, wat nu?

Je kan alleen komen vliegen met een geldige voucher. Verlengen van de geldigheidsduur is mogelijk, maar hier zijn kosten aan verbonden. Gezien de uitzonderlijke situatie is er een coulancebeleid.

Wanneer je hiervoor in aanmerking komt wordt de geldigheidsduur kosteloos met 90 dagen verlengd. Stuur ons hiervoor een e-mail onder vermelding van je vouchernummer. Gezien de hoeveelheid vragen verzoeken we je vriendelijk ons hierover te mailen in plaats van te bellen.

Nu ik door Corona niet kan vliegen wil ik mijn geld terug, kan dat?

Helaas is dit niet mogelijk. Je bent nog steeds van harte welkom om te komen vliegen, alleen misschien niet op het moment wanneer je oorspronkelijk wilde. Er is wel een coulancebeleid voor de geldigheidsduur. Stuur ons hiervoor een bericht onder vermelding van je cadeaubonnummer. Gezien de enorme drukte vragen we je vriendelijk hiervoor niet te bellen.

We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je beter en persoonlijker te helpen. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Zo kunnen we advertenties op basis van jouw interesses tonen . Als je verdergaat gaan we ervan uit dat je dit goedvindt. Meer weten?