Heb je een klacht?

We hebben onze uiterste best gedaan de beste vliegscholen voor je te selecteren zodat je gegarandeerd een leuk dagje uit hebt. Graag horen we van je of er punten voor verbetering vatbaar zijn. Dus als je een klacht of opmerking hebt, stuur die dan naar ons. Vermeld ajb waar en wanneer je gevlogen hebt en wat je cadeaubon nummer was. Mail ons dan even via eveline@vliegles.nl of kijk op onze onze contactpagina.

Wat doen we met je klacht?

Uiteraard bevestigen we de ontvangst van je klacht per e-mail. Als het een klacht betreft over de vliegschool waar je gevlogen hebt dan leggen we daar allereerst je klacht voor. We vragen de school om rechtstreeks contact met je te zoeken over een oplossing waarbij wij op de hoogte gehouden worden. Mocht je er niet uitkomen met de vliegschool of als er niet op een redelijke termijn gereageerd wordt dan schieten wij uiteraard te hulp. Alle klachten die betrekking hebben op onze eigen dienstverlening nemen we natuurlijk zelf direct in behandeling.

Geschillencommissie

Mocht je niet tevreden zijn over de manier waarop we de klacht afgehandeld hebben dan kun je het als geschil voorleggen bij de Geschillencommissie Webshop. De precieze procedure hiervoor kun je vinden in artikel 17 van onze algemene voorwaarden...