Lección de vuelo Lelystad - Texel

  Lelystad

499,-

Vuele con un instructor de Lelystad a Texel y viceversa. En un avión de dos o cuatro personas.

Especificaciones

Numero de personas 1 - 3
Todo el año
Solo disponible en este período. Tenga en cuenta la validez de su bono.
Edad Desde 8 año
2,05 m
Duración máxima del participante
240 kg
El peso total máximo de participantes y pasajeros. Excluyendo al instructor.
Lección de vuelo
Cómo se participa: ¿se trata de una clase de vuelo o se vuela a lo largo de ella?
Tiempo en bloque
Indica si los periodos de tiempo listados son tiempos en bloque o tiempos de vuelo. El tiempo de vuelo es el tiempo en el aire. El tiempo en bloque significa desde que se enciende el motor hasta que se apaga, incluyendo el rodaje.
2 año
Cuánto tiempo es válido el cupón de regalo después de la emisión. Esto sólo se aplica a los nuevos bonos.
Comparar

Precios

2 plazas € 499
4 plazas € 549
Coste Lección de vuelo Lelystad - Texel

Observaciones

  • Solo se vuela con suficiente visibilidad y si el viento no es demasiado fuerte
  • Llame a la ubicación el día de su lección si podemos volar de manera segura. Recibirás el número de teléfono con tu reserva.
  • Dependiendo de las condiciones (climáticas) y las multitudes en el aeropuerto, los horarios acordados pueden variar un poco
  • La lección también se puede impartir en inglés.
    • Debido a los altísimos precios de la gasolina, pedimos un pequeño recargo. No podemos incluirlo en los precios normales porque el recargo es temporal. El recargo sólo se aplica a Lelystad y es de 10 euros por hora de vuelo. Si el vuelo es más corto, el precio es menor, por ejemplo, 5 euros por un vuelo de media hora. Por supuesto, puede aplazar su vuelo hasta que el precio del combustible haya bajado, pero tenga en cuenta la fecha de caducidad de su bono.

disponibilidad

Haga clic en un día para ver cuándo hay espacio

Ruta

De Aeropuerto de Lelystad (EHLE) a Texel International Airport (EHTX) y viceversa.
La distancia entre estos campos es de aproximadamente 47 NM (86 km)

Reseñas

4,6

de 5

9 reseñas

4,6 de 5

9 reseñas

5 estrellas
5
4 estrellas
4
3 estrellas
0
2 estrellas
0
1 estrella
0
Wilma Rook
Dwingeloo

· Noviembre 2021

Ontzettend leuke instructeur, ik had de les aan mijn zoon kado gegeven, hij heeft zijn brevet maar door druk gezin heeft hij dat niet bij kunnen houden. Hij heeft er erg van genoten.

  • Het was gewoon heel leuk en gezellig met een leuke instructeur.
  • Wat mij betreft niets.
Frido ten Katen
Lelystad

· Octubre 2021

Het was perfect!

  • Vriendelijke piloot - goede service.
  • Ik kan geen minpunten bedenken … zelfs niet als ik mijn best doen.
Don (26)
Almere

· Septiembre 2020

Zeer mooie ervaring! De instructeur gaf veel uitleg om het interessant je maken. onderweg zijn tevens veel landmark aangewezen. Op het landen na en het begin van de start mag je volledig zelf vliegen.

  • - Op texel een moment op het terras
    - goede instructeur die je zelf laat vliegen
    - super gaaf!
  • Geen
Hans (60)
Amsterdam

· Agosto 2019

Dit is een belevenis om nooit meer te vergeten! Heel veel mensen heb ik het filmpje laten zien.

  • Het mooie is het steeds beter aanvoelen tijdens het vliegen. Werkelijk waar, dat vergeet je nooit meer. Sterker nog, het kietelt naar meer. Het filmpje is een regelrechte aanrader! Ik had trouwens een prima instructeur.
  • Ik vond de uitleg van de instrumenten wat snel gaan. Jammer dat ik dat ergens anders moet uitdiepen.
P

· Junio 2019

Wat een toffe ervaring om dit nou eens zelf te doen.
Erg bijzonder om ons eigen lans nou eens met eigen ogen vanaf deze hoogte te bekijken.

  • Tof om eens te ervaren.
  • Beetje gek dat je zo'n €500 uitgeeft en vervolgens zelf nog je drankje moet betalen op de tussenstop, inclusief die van de instructeur.

    En bij binnenkomst werd je gewoon aan een tafel gezet, en werd er verder geen aandacht aan je geschonken tot je werd opgehaald om te vliegen. Een drankje en hapje waren wel fijn om wat gastvrijer ontvangen te worden.

    De boeking bleek de dag ervoor nog helemaal niet gemaakt te zijn. Gelukkig is er alsnog een vlucht geregeld, maar het voelde wel wat slecht.

    De instructeur name ons direct mee naar het vliegtuig, gelijk zitten en gaan.
    Aardige man hoor, maar een beetje intro van het vliegtuig was wel zo leuk geweest voor de beleving en het gevoel met deze once in a livetime experience.

    Het vliegen was tof, maar de beleving eromheen was alles behalver premium.
Joeri de Vliegles.nl:
Beste Patrick,

Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat het niet op alle vlakken aan de verwachting voldeed. We gaan dit bespreken met de locatie en nemen nog persoonlijk contact met je op hierover.
Joep (60)
Emmer-Compascuum

· Mayo 2019

Weergaloos. Het 'zelf vliegen' is natuurlijk beperkt maar de ervaring om in een mini-toestel te zitten en het gevoel te worden gedragen door de lucht is fantastisch.
De gehele vlucht schitterend uitzicht gehad, de kustlijn van Noord-Holland gevolgd, de dijken Enkhuizen-Lelystad en de Afsluitdijk gekruist waarna Texel in zicht kwam.
Een wat 'bewogen' landing op de grasbaan. Enzovoort.
Wij hadden het geluk dat het behoorlijk waaide; dus shaken and stirred. Het toestel bleef constant in beweging.
Een werkelijk unieke ervaring.

  • Uitstekende informatie vooraf. Ik stapte de cockpit in en was direct bekend met het grootste deel van het dashboard en de bedieningsinstrumenten.
    Wij werden begeleid door Charles; een rustige top-kerel die voortdurend informeerde en communiceerde, zowel voor de vlucht als tijdens de vlucht.
    Veiligheid wordt zeer serieus genomen; pleziervluchtje of niet, alle systemen werden grondig gecontroleerd alvorens we op de lucht in gingen.
    Waar het gaat om de voorbereiding, de vlucht, de instructeur enzovoort heb ik alleen maar pluspunten.
    Het gemis van 1 ster? Zie minpunten.
  • 4 dagen voor de vlucht werd telefonisch de tijd veranderd van 14.00 naar 13.00.
    Toen ik rond 12.15 uur op Lelystad-Airport arriveerde ging de telefoon; 'het wordt een half uur later'.
    Dat half uur werd langer; het bleek (achteraf) dat er een fout in de planning was gemaakt. Dat kan natuurlijk, maar in dat opzicht had de jongeman van het bedrijf bij de NS werkzaam kunnen zijn; wees gewoon duidelijk over de situatie en laat mensen niet aan een bar hangen zonder ze te informeren. Mij stoort dat. Iemand anders misschien niet!
    Het werd uiteindelijk 14.15 voordat Charles met ons in gesprek ging. Maar ruim over 14.30 voordat we werkelijk richting de vlucht konden.
    Want ook piloten hebben brandstof nodig.
    Vandaar 4 sterren.
Completamente sin compromiso

We and third parties follow your internet behavior on our website with cookies. If you continue, we assume you agree with our cookie policy. Learn more