Flugstunde Lelystad-Texel

  Lelystad

499,-

Fliegen Sie mit einem Instruktor von Lelystad nach Texel und zurück. In einem Zwei- oder Vier-Personen-Flugzeug.

Corona-Informationen

Lesen Sie unsere neuesten Updates zu Corona. Mehr Infos

Spezifikationen

Personenzahl 1 - 3
Ganzes Jahr
Nur in diesem Zeitraum verfügbar. Beachten Sie die Gültigkeit Ihres Gutscheins.
Alter Ab 8 Jahr
2,05 m
Maximale Länge des Teilnehmers
240 kg
Das maximale Gesamtgewicht von Teilnehmer und Passagieren. Ohne den Ausbilder zu zählen.
Flugstunde
Wie Sie teilnehmen: ist es eine Flugstunde oder fliegen Sie mit.
Blockzeit
Gibt an, ob es sich bei den aufgeführten Zeiträumen um Blockzeiten oder Flugzeiten handelt. Die Flugzeit ist die Zeit, die sich in der Luft befindet. Blockzeit bedeutet vom Einschalten des Motors bis zum Ausschalten des Motors, also einschließlich des Rollens.
2 Jahr
Wie lange der Gutschein nach Ausstellung gültig ist. Dies gilt nur für neue Gutscheine.
Vergleichen

Preise

2-Sitzer € 499
4-Sitzer € 549
Kosten Flugstunde Lelystad-Texel

Bemerkungen

  • Geflogen wird nur bei ausreichender Sicht und wenn der Wind nicht zu stark ist
  • Rufen Sie den Standort am Tag Ihres Unterrichts an, wenn wir sicher fliegen können. Sie erhalten die Telefonnummer mit Ihrer Reservierung
  • Je nach (Wetter-)Bedingungen und Andrang am Flughafen können die vereinbarten Zeiten etwas abweichen
  • Der Unterricht kann auch auf Englisch gehalten werden
    • Aufgrund der extrem hohen Benzinpreise bitten wir um einen kleinen Aufpreis. Wir können dies nicht in die normalen Preise mit einbeziehen, da der Aufpreis zeitlich begrenzt ist. Der Aufpreis gilt nur für Lelystad und beträgt 10 € pro Flugstunde. Bei kürzeren Flügen ist der Preis geringer, z. B. 5 € für einen halbstündigen Flug. Sie können Ihren Flug natürlich verschieben, bis der Treibstoffpreis gesunken ist, aber beachten Sie bitte das Verfallsdatum Ihres Gutscheins.

Verfügbarkeit

Klicken Sie auf einen Tag, um zu sehen, wann Platz verfügbar ist

Route

Von Flughafen Lelystad (EHLE) bis Texel International Airport (EHTX) und wieder zurück.
Die Entfernung zwischen diesen Feldern beträgt ungefähr 47 NM (86 km)

Bewertungen

4,6

ab 5

9 Bewertungen

4,6 ab 5

9 Bewertungen

5 Sterne
5
4 Sterne
4
3 Sterne
0
2 Sterne
0
1 Stern
0
Wilma Rook
Dwingeloo

· November 2021

Ontzettend leuke instructeur, ik had de les aan mijn zoon kado gegeven, hij heeft zijn brevet maar door druk gezin heeft hij dat niet bij kunnen houden. Hij heeft er erg van genoten.

  • Het was gewoon heel leuk en gezellig met een leuke instructeur.
  • Wat mij betreft niets.
Frido ten Katen
Lelystad

· Oktober 2021

Het was perfect!

  • Vriendelijke piloot - goede service.
  • Ik kan geen minpunten bedenken … zelfs niet als ik mijn best doen.
Don (26)
Almere

· September 2020

Zeer mooie ervaring! De instructeur gaf veel uitleg om het interessant je maken. onderweg zijn tevens veel landmark aangewezen. Op het landen na en het begin van de start mag je volledig zelf vliegen.

  • - Op texel een moment op het terras
    - goede instructeur die je zelf laat vliegen
    - super gaaf!
  • Geen
Hans (60)
Amsterdam

· August 2019

Dit is een belevenis om nooit meer te vergeten! Heel veel mensen heb ik het filmpje laten zien.

  • Het mooie is het steeds beter aanvoelen tijdens het vliegen. Werkelijk waar, dat vergeet je nooit meer. Sterker nog, het kietelt naar meer. Het filmpje is een regelrechte aanrader! Ik had trouwens een prima instructeur.
  • Ik vond de uitleg van de instrumenten wat snel gaan. Jammer dat ik dat ergens anders moet uitdiepen.
P

· Juni 2019

Wat een toffe ervaring om dit nou eens zelf te doen.
Erg bijzonder om ons eigen lans nou eens met eigen ogen vanaf deze hoogte te bekijken.

  • Tof om eens te ervaren.
  • Beetje gek dat je zo'n €500 uitgeeft en vervolgens zelf nog je drankje moet betalen op de tussenstop, inclusief die van de instructeur.

    En bij binnenkomst werd je gewoon aan een tafel gezet, en werd er verder geen aandacht aan je geschonken tot je werd opgehaald om te vliegen. Een drankje en hapje waren wel fijn om wat gastvrijer ontvangen te worden.

    De boeking bleek de dag ervoor nog helemaal niet gemaakt te zijn. Gelukkig is er alsnog een vlucht geregeld, maar het voelde wel wat slecht.

    De instructeur name ons direct mee naar het vliegtuig, gelijk zitten en gaan.
    Aardige man hoor, maar een beetje intro van het vliegtuig was wel zo leuk geweest voor de beleving en het gevoel met deze once in a livetime experience.

    Het vliegen was tof, maar de beleving eromheen was alles behalver premium.
Joeri von Vliegles.nl:
Beste Patrick,

Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat het niet op alle vlakken aan de verwachting voldeed. We gaan dit bespreken met de locatie en nemen nog persoonlijk contact met je op hierover.
Joep (60)
Emmer-Compascuum

· Mai 2019

Weergaloos. Het 'zelf vliegen' is natuurlijk beperkt maar de ervaring om in een mini-toestel te zitten en het gevoel te worden gedragen door de lucht is fantastisch.
De gehele vlucht schitterend uitzicht gehad, de kustlijn van Noord-Holland gevolgd, de dijken Enkhuizen-Lelystad en de Afsluitdijk gekruist waarna Texel in zicht kwam.
Een wat 'bewogen' landing op de grasbaan. Enzovoort.
Wij hadden het geluk dat het behoorlijk waaide; dus shaken and stirred. Het toestel bleef constant in beweging.
Een werkelijk unieke ervaring.

  • Uitstekende informatie vooraf. Ik stapte de cockpit in en was direct bekend met het grootste deel van het dashboard en de bedieningsinstrumenten.
    Wij werden begeleid door Charles; een rustige top-kerel die voortdurend informeerde en communiceerde, zowel voor de vlucht als tijdens de vlucht.
    Veiligheid wordt zeer serieus genomen; pleziervluchtje of niet, alle systemen werden grondig gecontroleerd alvorens we op de lucht in gingen.
    Waar het gaat om de voorbereiding, de vlucht, de instructeur enzovoort heb ik alleen maar pluspunten.
    Het gemis van 1 ster? Zie minpunten.
  • 4 dagen voor de vlucht werd telefonisch de tijd veranderd van 14.00 naar 13.00.
    Toen ik rond 12.15 uur op Lelystad-Airport arriveerde ging de telefoon; 'het wordt een half uur later'.
    Dat half uur werd langer; het bleek (achteraf) dat er een fout in de planning was gemaakt. Dat kan natuurlijk, maar in dat opzicht had de jongeman van het bedrijf bij de NS werkzaam kunnen zijn; wees gewoon duidelijk over de situatie en laat mensen niet aan een bar hangen zonder ze te informeren. Mij stoort dat. Iemand anders misschien niet!
    Het werd uiteindelijk 14.15 voordat Charles met ons in gesprek ging. Maar ruim over 14.30 voordat we werkelijk richting de vlucht konden.
    Want ook piloten hebben brandstof nodig.
    Vandaar 4 sterren.
Ohne Kosten

We and third parties follow your internet behavior on our website with cookies. If you continue, we assume you agree with our cookie policy. Learn more